Нажмите "Enter" для перехода к содержанию

Торгові марки: знак якості чи ворожості?

%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b1%d0%b0%d1%81%d0%b0-%d1%80%d0%be%d1%81%d1%81%d0%b8%d0%b9%d1%81%d0%ba%d0%b0%d1%8f

Торгові назви — хитра штука. З одного боку, знані не один десяток років, вони виступають самі по собі рекламою товару. З іншого, часи змінюються й те, що раніше сприймалося як знак якості, нині є знаком ворожості й навіть може шкодити нашій державі.

Як може зашкодити назва, скажімо, сиру «Російський» чи ковбаси «Московська»? На думку президента Інституту реформ та розвитку Києва Олександра Вовченка, виробники, котрі не задумуються над назвами своїх товарів, сприяють занепаду вітчизняного, тобто, свого ж, виробництва. «Хочу торкнутися дуже важливого питання: самоповага українців, — зазнпчив пан Вовченко на своій сторінці у соціальній мережі. — Ми – країна, що виробляє якісні продукти харчування. Намагаємося це робити. Але наскільки потрібно себе не поважати, щоб на третьому році війни з Росією у нас в наших супермаркетах та на ринках ломилися прилавки з нашою українською продукцією, в назві якої ми популяризуємо Росію? Російський сир. Московська ковбаса. Ці сорти, добре всім знанні, користуються високою популярністю. Але, чи може піднятися у нас рука купувати нашу ж продукцією з такою назвою? Особисто в мене – ні».

За його словами, цю продукцію виробляють всі без виключення вітчизняні сирзаводи та м’ясокомбінати. «Але, мабуть, наші виробники забули як Росія невиправданно заявляла про низьку якість їхньої продукції. Також забули про мільйонні збитки від повної заборони експорту продукції в Росію. Раніше такий експорт сягав сотні тисяч тонн сирної та ковбасної продукції в рік», – підкреслив він.

Як зауважив Президент Інституту, Росія хотіла поставити на коліна наших українських виробників – не вдалося, але ми чомусь і далі прославляємо її у назвах.

«Не зрозуміло, чому топ-менеджмент галузі досі не запропонував нам –споживачам нові назви для цієї продукції. Продажі від цього тільки би виграли», – зазначив Олександр Вовченко.

«Друзі запрошую до обговорення. Пишіть свої пропозиції щодо перейменування цієї продукції. Країна, яка вбиває українців, не має жодного права популяризувати себе на нашій продукції», – наголосив Олександр Вовченко.

Користувачі відгукнулися на пропозицію. Одні – критично. Наприклад, така думка: «Ви пропонуєте змінити шило на мило…це імітація боротьби за українську мову чи політична гра на нацональній свідомості. Чому Ви не протестуєте проти того, що більшості киян не можуть собі дозволити купити ці продукти, що тарифною політикою киян доводять до зубожіння… Якщо уже й періменовувати то враховуючи українські надбання і менталітет… А то маємо ситуацію, яку дуже чітко окреслив Левко Лукяненко «Бо бігали за московським возом, а тепер – за брюссельськими саньми.» Е й схвальні, у розвиток: «Вчора побачила нову ковбасу — Москвичка! Навіть не старий бренд «Московська», а щось таке… гм… дивне. Можна далі чекати «Русский младєнєц» ) ну типу замість дитячої))», «Переназвімо «Московську» Москалькою. Співзвучна, але сутність інша. А сир «Російський» — «Зросійщений». Інколи іронічні і сатиричні методи дієвіші за серйозні».

Майя Воскресеньска, ЗамПоліт

 

Ваш комментарий будет первым

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Translate »